ליאור נרקיס – “בחדרי”

ליאור נרקיס בשיר חדש “בחדרי”  מתוך אלבומו החדש “אם תרצי

ליאור נרקיס, הפרפורמר של המדינה משחרר הבוקר את הבלדה “בחדרי” אחרי שהשיר זכה למספר השמעות שיא מתוך כלל שירי האלבום באפליקציה הרשמית ובערוץ היו טיוב

היום, יום ראשון (14/10) משחרר ליאור נרקיס אל תחנות הרדיו את הבלדה המרגשת מתוך אלבומו ה-13, הסינגל “בחדרי”, אותו כתב והלחין גילי זכאי ועיבד בצורה מבריקה, יעקב למאי. רק יום לאחר השקת האלבום (6/8) הועלו כלל שיריו של ליאור אל ערוצי התוכן המקוונים (יו-טיוב, רשתות חברתיות, אפליקציה) כאשר הבלדה “בחדרי” קיבלה את מירב תשומת הלב מהמעריצים ומהתקשורת.
התגובות המפרגנות מן הקהל בעמוד הפייסבוק ובערוץ היו טיוב הרשמי מיהרו להכריז כי מדובר באחד השירים המנצחים מתוך אלבומו החדש של נרקיס, אשר היום כבר כמעט והגיע למיליון צפיות ביו טיוב.
בימים אלו נמצא ליאור נרקיס בסיבוב הופעות בצרפת, לשם הוזמן על ידי הפדרציה היהודית להופיע אל מול הקהילה היהודית במרסיי ובפריז. באוגוסט האחרון שחרר נרקיס את אלבומו “אם תרצי” בו תמצאו לצד בלדות מרגשות ונוגעות, כמו שליאור מיטיב לייצר ולבצע, גם שירים מקפיצים הנובעים מאהבתו של נרקיס להרקיד ולשמח את הקהל.
ליאור: “ברגע ששמעתי את הקהל העצום בקיסריה זועק איתי את מילות השיר “בחדרי” רק כשבועיים אחרי יציאת האלבום החדש, הבנתי שמדובר בלהיט.
השיר “שגעת/טרפת” שהוצאתי יחד עם האלבום הפך לשיר החם על הרחבות ועכשיו תורו של “בחדרי” לקבל את הבמה, לבקשת הקהל היקר שלי”.

מילים ולחן: גילי זכאי /עיבוד והפקה מוסיקאלית:יעקב למאי