שלומי סרנגה – “עינייך החומות”

שבועיים לאחר השקת אלבומו השמיני “לא עזבתי מעולם”,

מוציא שלומי סרנגה לרדיו את “עינייך החומות”, חידוש לשיר שכתבה אחותו, סוזי סרנגה לזוהר ארגוב כשהייתה בת 14.

“לא עזבתי מעולם”, הוא האלבום החדש של שלומי סרנגה, שיוצא שנתיים לאחר צאת אלבומו המצליח, “מונו”, שהגיע במהרה למעמד של למעלה מאלבום זהב.

באלבום זה סרנגה משתף פעולה עם מספר יוצרים, מפיקים מוסיקליים ומוסיקאים כגון: יוסי גיספן, יוני בלוך, דיקלה, ג’וני גולדשטיין, פרוייקט 30, עופר ניסים ויוצרים נוספים. התוצאה הסופית היא אלבום מיוחד ומשופע סגנונות, שמסכם את פעילותו המוסיקלית המגוונת של סרנגה 2011.

עד כה יצאו לרדיו הסינגלים הבאים: “כל הנשים יפות”, שהפך במהרה ללהיט ולווה בקליפ מושקע, “טאבה טומבה”, שנבחר ללוות את הסדרה “אחד העם 101”, “גלו לו”, חידוש לקלאסיקה של גדול זמרי מצרים, עאבד אל חלים חאפז, מתחילת שנות ה- 60, “לא עזבתי מעולם”, שיתוף פעולה נוסף עם יוני בלוך והשיר שנבחר להיות שיר הנושא של האלבום ו”זה רק נדמה לך”, אותו כתב סרנגה יחד עם דיקלה.

האלבום כולל חידוש לשיר “עינייך החומות”, אותו כתבה סוזי, אחותו של שלומי, לזוהר ארגוב כשהייתה בת 14 ובו לקח סרנגה לראשונה את תפקיד המעבד והמפיק המוסיקלי יחד עם ארן לביא, “בואי שבי” המלנכולי עם “פרוייקט 30″ ,”Esi” , שיתוף פעולה עם ה- D.J הבינלאומי עופר ניסים, חידוש מיוחד של הלהיט
“It’s Five O’clock” משנות השבעים של להקת הרוק-פופ “”Aphrodite’s Child, שבראשה עמד הסולן היווני דמיס רוסוס וגרסת רמיקס מיוחדת של עופר ניסים לשיר “גלו לו”, איתה פותח עופר ניסים את המסיבות שלו ברחבי העולם.

רגע לפני צאת האלבום הוציא סרנגה לרדיו סינגל נוסף “צלם רחוב”, להיט דאנס מקפיץ וממכר. שיתוף פעולה ייחודי וחד פעמי בין אשף המילים הבלתי מעורער, יוסי גיספן לבין המפיק הצעיר והמבוקש ג’וני גולדשטיין (TYP), שחתום על הלחן ועל העיבוד וההפקה המוסיקלית.

בימים אלה ממשיך סרנגה בהופעותיו ברחבי הארץ. במקביל לסדרת ההופעות החוגגות את צאת האלבום החדש יעלה סרנגה בסדרת מופעי רמבטיקו אקוסטים שמחים. תאריכים ופרטים בקרוב!

שלומי סרנגה, הזמר היווני – ישראלי המצליח בישראל, חתום על קריירה עשירה בארץ ובחו”ל. למעלה מ- 20 שנה על הבמה, מאחוריו אלבומים מצליחים ומכירות של למעלה ממאות אלפי עותקים.