”מהשמיים” – אלבומו הרביעי של משה פרץ!

מהשמיים “הינו אלבום שנוצר באהבה ומוגש באהבה לחובבי המוזיקה הישראלית באשר הם” אומר משה פרץ לרגל השקת אלבומו הרביעי “השירים באלבום החדש משקפים את מי שאני עכשיו – אמן, יוצר ומבצע הנמצא בשלבים מוקדמים של הקריירה.

באלבום זה אני מנסה לגוון, לתבל ולהרחיב את המנעד המוזיקלי שלי לכיוונים שמסקרנים אותי, מדאנס דרך מוזיקה חסידית וריבר דאנס אירי ועד לבלדות רוק אשר צובעות בנגיעות ומעניקות גוונים ייחודיים לז’אנר הים-תיכוני בו אני יוצר”.

פרץ מוסיף: “השירים עוסקים בעולמות התוכן שלי, כבחור צעיר בן 26, ונעים בין חוויות היום-יום אשר רווחות בקרב בני גילי הסובבות רגשות כאהבה, אכזבה, תקווה, חיפוש אחר מהות ואושר, נושאים של זוגיות, משפחה וציונות. ההוויה המתקבלת מתוך השירים הינה הוויה ישראלית במהותה אשר מייצגת חתך נרחב בקרב דור שלם, ממנו אני בא ואליו אני מדבר”.

“אני מקווה שהשירים יצליחו להגיע ולגעת באנשים רבים ויהיה לי לכבוד ולזכות אם אצליח לרגש ולשמח ולו לכמה רגעים את קהל המאזינים שלי”.

האלבום “מהשמיים” אשר הופק בידי יעקוב למאי, אלי קשת ותמיר צור, מגיש שלושה-עשר שירים, אשר מתוכם אחד-עשר נכתבו והולחנו על ידי משה פרץ: “אשמור עלייך”, “איך שאת יפה”, “מה קורה איתך”, “שתיים בלילה”, “מהשמיים”, “עד שתשובי אלי”, “אין כמו בבית”, “אמא”, “לך”, “תמיד ידעתי” ו-“מושלמת” אשר כתב והלחין עם הזמר דודו אהרון. ושני שירים נוספים: “סודות האהבה” שכתב צ’ולי זכאי והלחין שי ראובני, ו- “פזמון קטן על אהבה” שכתב דדי מועלם והלחין אופיר שמעוני.

משה פרץ, בן 26, הינו כותב, מלחין וזמר ישראלי. מאחוריו שלושה אלבומים: “מביט אל המרומים”, “אש”, “אלייך” ולהיטים רבים, בהם: “אש”, “האישה שלי”, “ואולי”, “אלייך”, “כל בוקר”, “זה הזמן”, “יש רגעים”. בשנה האחרונה השיק פרץ את הסינגלים “שתיים בלילה”, “מהשמיים”, “אשמור עלייך” ו”אמא” מתוך אלבומו הרביעי אשר יוצא בימים אלה: “מהשמיים”.

פרץ השתתף בעונה החמישית של ‘רוקדים עם כוכבים’ (שידורי רשת), כשלצידו הרקדנית פולינה צ’יקטונוב. במקביל מקיים בימים אלו סיבוב הופעות בהיכל התרבות בתל אביב, מרכז הקונגרסים בחיפה ובבנייני האומה בירושלים. בקיץ הקרוב עתיד פרץ לצאת לסיבוב הופעות שיכלול לראשונה הופעות בקיסריה. פרץ מיוצג בלעדית על ידי ‘Z הפקות’.

בשנת 2008, הוציא פרץ את הדיסק השלישי “אלייך” והנפיק להיטים ביניהם: “אלייך” “ואולי” “כל בוקר”.
על אלבום זה זכה פרץ ביולי 2009 בזכייה משולשת:
אלבום עשר פלטינות: מטעם הפי”ל- ‘פדרציה ישראלית למוסיקה’ הוענקו לפרץ פרס על “עשר פלטינות” המוענקות על למעלה מחצי מיליון הורדות של תכנים וצלצולים לנייד;
אלבום פלטינה כפול: אלבום פלטינה כפול מטעם חברת ‘פלאפון’ על הורדות שיא של 40,000 רינגטונים ברשת פלאפון.
ואלבום זהב: אלבום זהב ל”אלייך” על מכירות של 40,000 דיסקים בחנויות המוסיקה.
בינואר 2010 הוכרז משה פרץ כזוכה בפרס ע”ש עוזי חיטמן “תגלית השנה” של אקו”ם.