מאור שטרית – “כל העולם”

מאור שטרית (נולד ב-5 בינואר 1989) הינו זמר צעיר, יוצר, כותב ומלחין

מאור גדל והתחנך בעיר נהריה, בילדותו שיחק בהפועל חיפה, חלם להיות שחקן כדורגל וכלל לא חשב על קריירה מוזיקלית.
בגיל 15 החל מאור להתעניין מאוד בתחום היצירה המוסיקלית, אך עקב בעיות כלכליות לא הייתה לו אפשרות ללמוד מוסיקה באופן מקצועי. הוא לא הירפה, רכש אורגן והחל לכתוב ולהלחין יצירות משמיעה בלבד.
עם הזמן הכישרון החל לפרוץ והשירים הפשוטים הפכו להיות שירים מורכבים יותר. חלומו הגדול היה להיות מפיק מוזיקלי, בעל אולפן הקלטות.
בדצמבר 2007 התגייס לצה”ל ושירת כתומך לחימה באוגדה סדירה בצפון הארץ. במהלך שירותו הצבאי התגלה לפתע כי למאור יכולות ווקאליות מדהימות אשר הלכו והתפתחו. בעקבות זאת פנה אליו קצין החינוך בבקשה להצטרף ללהקה הצבאית, אך מאור לא הסכים בטענה שהינו יוצר, כותב ומלחין וזהו חלומו.
בדצמבר 2010 עם שחרורו מצה”ל, החל להגשים את חלומו והקים אולפן הקלטות מקצועי בביתו. התחיל לעבוד עם אומנים צעירים ובמקביל המשיך לכתוב, להלחין ולעבד שירים לעצמו.
הוריו של מאור ראו את היכולות הווקאליות המתפתחות והטיחו בו שוב ושוב לשלב את הכישרון שלו גם לשירה. מאור התחיל לשיר באולפן ערב, ערב, הקליט מס’ סקיצות והעלה אותם לאינטרנט. כמות הפירגון והתשבחות לא פסקו.
בשנת 2011 נוצר קשר בינו לבין המנהלת האישית שלו ענת סבג קריימר שלקחה אותו תחת חסותה ויחד הם החלו לעבוד על הסינגל הבכורה הראשון “כל העולם” ועל אלבום הבכורה.
כמו כן, כתב והלחין מאור שטרית לרון שובל את השיר “זו את” שיר קיצבי שמתנגן בכל תחנות הרדיו שקיבל תאוצה וחשיפה משמעותית גם לקלרה סבג יוצאת כוכב נולד 9 כתב והלחין את סינגל הבכורה שלה “אל תלך” בלדה מרגשת וכובשת .
סגנונו המוזיקלי של מאור הוא בעיקר סול עם נגיעות ים תיכוניות.