ליאור נרקיס ורותם כהן – “אם רק אפשר”

ליאור נרקיס ורותם כהן - "אם רק אפשר"
ליאור נרקיס ורותם כהן – “אם רק אפשר”

ליאור נרקיס ורותם כהן – “אם רק אפשר

ליאור נרקיס ורותם כהן, שניים מהזמרים המצליחים ביותר בישראל חוברים יחדיו לשיר משותף לקראת אלבומו החדש של ליאור נרקיס שייצא בקיץ הקרוב.
“אם רק אפשר” נכתב ע”י רותם כהן, הולחן ע”י ליאור נרקיס ורותם כהן ועל העיבוד המוסיקלי מנצח לורן בנג’מין.

ליאור נרקיס מהאמנים המובילים בז’אנר הים תיכוני בישראל, נמצא לקראת אלבומו ה- 15, כשבאמתחתו בעשור האחרון שרשרת להיטי ענק: “ריחות של אלכוהול”, “אני עף אלייך”, “יהלום”, “עמליה”, “ערב טוב לך”, “מול כל העולם”, “אם תרצי”, “מהפכה של שמחה”, “אני מבטיח” . פרסי מוסיקה רבים, ועשרות מיליוני צפיות ביו טיוב, כשהוא האמן המבוקש והמצליח ביותר בהופעות ואירועים בישראל.

רותם כהן, פרץ בענק לפני כשנתיים וסלל את דרכו אל צמרת המוזיקה בישראל כשבאמתחתו שני אלבומים שהגיעו למעמד אלבומי זהב ולהיטים גדולים: “אקוט שרי”, “אל העולם שלך”, “בואי נדבר”, “איזה עולם”, “כולם יגידו”, “רק תחזור” ועוד. עם פריצתו, קטף רותם את התואר “פריצת השנה” בתחנות הרדיו השונות ותואר “תגלית השנה” של אקו״ם, יצא לסיבוב הופעות מצליח באולמות ברחבי הארץ והפך לאחד מהיוצרים המוערכים והמסקרנים.

ליאור נרקיס: “לעבוד עם רותם על השיר, היתה חוויה מרגשת ורומנטית, החיבור בנינו היה מיידי, ונהניתי מכל רגע. זה שיר שמדבר על מערכות יחסים והמורכבות שבהם, ואני חושב שכל אחד יכול להזדהות עם הטקסט מהמקום האישי שלו”

ליאור נרקיס ורותם כהן - "אם רק אפשר"
ליאור נרקיס ורותם כהן – “אם רק אפשר”

רותם כהן: “החיבור שלי עם ליאור מגיע ממקום של חברות טובה, אהבה גדולה ושיחות ליליות ארוכות על החיים. זו בעצם ההשראה שמתוכה נולד השיר. אני מתרגש משיתוף הפעולה בינינו ומעריך את ליאור כאחד הזמרים הטובים שיש..”

גם השנה, יחגוג ליאור נרקיס את יום האהבה במופע המצליח והמדובר “עושים אהבה בקיסריה” שייערך ב 18/8/2016, שם יארח את רותם כהן.

ב 16/4/2016 מציין רותם כהן חגיגה כפולה במופע חגיגי שייערך בתאטרון נגה:
קבלת אלבום זהב על אלבומו השני ” לא דמיינתי ” ואת יום הולדתו.

ליאור נרקיס ורותם כהן – “אם רק אפשר