יניב בן משיח – “השגחה מהשמיים” אלבום

יניב בן משיח - "השגחה מהשמיים" אלבום
יניב בן משיח – “השגחה מהשמיים” אלבום

השגחה מהשמיים: האלבום החדש של יניב בן משיח

לאחר המתנה של כשלוש שנים מהאלבום הקודם והמצליח ‘בשורות טובות’ – גדול הזמר המזרחי יניב בן משיח השיק הבוקר את אלבומו התשיעי ‘השגחה מהשמיים’ ובו ששה עשר רצועות, בניהם הלהיטים ‘מתפלל כל בוקר’ ‘האמת של החיים’ ‘דברים טובים’ ועוד…
שיריו של יניב בן משיח נתפסים כנכסי צאן ברזל במוזיקה היהודית ומדרגים אותו בראש רשימת הזמרים, עם השקעה של עשרות אלפי שקלים באלבום החדש, תוך מחשבה על הפרטים הקטנים ביותר ועבודה רצופה עם טובי הכותבים, המלחינים, המעבדים ואף נגנים מרחבי העולם, בניהם: משה פרץ, יוני רועה, צ’ולי זכאי, אילן לב, עציון מוסאי, אור חיים, שי שלום ואף יניב בן משיח שהפגין את כישורי הכתיבה וההלחנה המדהימים שלו.
באלבום החדש ניתן למצוא ארבעה שירים שעל הפקתם המוסיקלית הופקד אודי דמארי, מי שהביא לנו את הלהיט ההיסטרי ‘בן אדם’ שכבר חצה את רף הארבע מליון צפיות ביוטיוב.
דולב רם ופן חזות שהפיקו את הלהיט ‘הראש בעננים’ היו אחראיים גם על שיר הנושא והסינגל ‘משיח בא’ המופיע בתוך האלבום.
בן משיח הוא הראשון במגזר החרדי שפרץ את תקרת הזכוכית והחל לשתף פעולה בשירי אמונה וקודש עם מיטב הזמרים מהמגזר הכללי, כעת באלבום זה, שיר הנושא ‘השגחה מהשמיים’ מבוצע בדואט עם ליאור נרקיס.
כמו בכל האלבומים של בן משיח, לא זנח גם הפעם את הקהל שאוהב את הסגנון הפיוטי וכך חידש את השיר ‘שמח בני’ בעיבוד מושקע עם כנרים מטורקיה.

לרגל השקת האלבום יוצא יניב בן משיח בסבב הופעות ראשונות ברחבי הארץ:
23.5 רידינג 3 ת”א | 4.7 זאפה חיפה | 5.9 זאפה ירושלים

יניב בן משיח – “השגחה מהשמייםאלבום