“הפרויקט של רביבו” – “חי ומאושר” אלבום

"הפרויקט של רביבו" -  "חי ומאושר" אלבום
“הפרויקט של רביבו” – “חי ומאושר” אלבום

הפרויקט של רביבוחי ומאושר“, אלבום שביעי, מגוון ומעניין ביותר, הכולל שירים מקוריים לצד מחרוזות לקלאסיקות אהובות.
באלבום 11 רצועות. מתוכן שלושה שירים המקוריים “מה לא נתתי”, ושני הסינגלים האחרונים – “היא לא נרדמת”, ו”משחק ילדים” שזכו לקליפים ואף לאהדה רבה ולביקורות חמות ומפרגנות מצד התקשורת והקהל.
לצד שירים חדשים, שולבו באלבום נפלא זה מחרוזות שיצאו בעבר גם כסינגלים ולא נכללו בשום אלבום, אחת מהן היא רצועת הבונוס המיוחדת והשמחה (רצועה 11) – “מחרוזת עדות”, המדברת לכלל העדות שיש בארצנו הנפלאה.
חברי הפרויקט בחרו בשם האלבום” חי ומאושר”, כמחווה סימבולית בעבורם, הפרויקט חי ונושם את המוסיקה ומאושר ושלם בדרך בה הם הולכים ומשמחים לבב אנוש וכן כמחווה קטנה לזמר ג’קי מקייטן ז”ל (המבצע המקורי), אחד הזמרים האהובים על חברי הפרויקט ומשולב ברצועה הראשונה באלבום, במחרוזת “פעמון זהב”.
בארבע השנים האחרונות מאז נולד הפרויקט ועד כה, הוציאו חברי ההרכב שישה אלבומים מצליחים שזכו למעמד של אלבומי זהב ופלטינה. שלושה מהם “מה נותר מאלה…”, “התחלה חדשה”, “חם בלב”, היו לחידושים מופלאים של המוסיקה הנוסטלגית במחרוזות. בנוסף האלבום מההופעה מבריכת הסולטן +ה-DVD , האלבום המקורי – “שידע כל העולם” והאלבום האחרון והמצליח- “זהר” חידוש לשיריו האהובים של זהר ארגוב שזכה להיות אחד האלבומים הנמכרים והמצליחים ביותר בשנה האחרונה.

הפרויקט של רביבו ממשיך לעבוד במרץ רב, נענה לאהבת הקהל הרחב וממשיך בהופעותיו בארץ ובתפוצותיה, בהמון אהבה וכבוד.

ב-8.5 הופעה חגיגית לרגל השקת האלבום ברידינג 3 נמל תל אביב

“הפרויקט של רביבו” – “חי ומאושראלבום