ג’ולייטה – עוזבת את מנהלה האישי גלעד מסאמי

ג’ולייטה: “גלעד מסאמי סילק אותי מהדירה, אין לי איפה לגור”

הזמרת ג’ולייטה עוזבת את מנהלה האישי גלעד מסאמי: “גיליתי המון דברים לא נעימים שאני לא יכולה לחשוף. היו אי סדרים בניהול שלי. הוא החליט בשבילי הכל ומבחוץ הכל נראה ורוד אבל לא יודעים מה עברתי. כבר חודשים שאני בתחושות לא נעימות. היה לו שותף שעזב אותי מאותן סיבות והגיש נגדי תביעה. אני רוצה שישחרר אותי בלי להגיע למשפט”.

הזמרת ג’ולייטה כינסה היום מסיבת עיתונאים מיוחדת, בה היא הודיעה כי היא עוזבת את מנהלה האישי הנוכחי גלעד מסאמי ועוברת לניהולו של עורך הדין גיל בר-זוהר, עד שתמצא מנהל אישי חדש.

מסאמי, מחברת “הישראלים הפקות”, ניהל את עניינה של ג’ולייטה בשנתיים וחצי האחרונות ואי אפשר להתעלם מתרומתו הגדולה קריירה שלה. הוא לקח את ג’ולייטה כשהיתה במעמד של אלמונית, שבגיל 15 היה לה להיט אחד, ותוך שנתיים וחצי ובעבודה קשה ומסורה הפך אותה לכוכבת עם להיטים ברדיו, אלבום אחד שכבר יצא ואלבום שני שעומד לצאת בקרוב, השתתפות בתוכנית “חי בלה לה לנד” שהרימה את הפופולריות שלה לגבהים, חשיפה גדולה מאוד בתקשורת, והכי חשוב – כ-15 הופעות בחודש באירועים, שמחות וחתונות – שם נמצא הכסף הגדול בענף המוזיקה. בין גלעד מסאמי לג’ולייטה קיים חוזה ייצוג וניהול אישי לחמש שנים. יציאה מהחוזה עלולה לחייב את ג’ולייטה בתשלום פיצויים כספיים גבוהים למסאמי, שהשקיע בה עד כה מאות אלפי שקלים מכיסו, וככל הנראה היא תידרש לשלם לו גם פיצויים על רווחים עתידיים שהיה יכול לעשות מניהולה.