אלירן שם טוב קצת נדוש,נתנאל ששון מילים מפוזרות ,ושקד קוממי מסוגל להרבה יותר

אלירן שם טוב קצת נדוש .נתנאל ששון מילים מפוזרות ,ושקד קוממי מסוגל להרבה יותר

אלעד גברילובמזרחית זה להיט

בשבוע שעבר יצאו מספר סינגלים של זמרים חדשים ושל ותיקים .

מאיר טלואם בסוף: שיר שכתב והלחין דניאל חן לעיבוד של דודו קומה. יש פה מילים יפות , לחן לא רע בכלל , עיבוד לא רע בכלל של דודו קומה. אומנם הזמר לא בן 20 ולא הכי צעיר אבל גם לו מגיע הזדמנות . עדיין חסר בשיר הזה איזה ניצוץ שיגרום לנו לזכור את השיר גם עוד שנה? אולי זה הפזמון שלא ממריא בתחילתו. אבל סה”כ לא רע בכלל
ציון: 8

מיכאל אפללו אצליח לאהוב : יוצא אייל גולן קורא לכם 4 בסינגל בכורה . הלך על סטייל איתי לוי כמעט שיר אהבה . שם השיר לא קשור ולא משהו זכיר . אבל סה”כ לבחור יש קול מלוטש ויפה נתן בביצוע יפה , קצת ניסה לחקות את איתי לוי במיינרות . אבל הצליח להביא שיר טוב .
ציון: 8.5

הדר עמרם רק תגיד: הדר עמרם מוכרת לנו מהכוכב נולד ואייל גולן קורא לך 1. בסינגל שלישי חדש שכתב גל שריג ללחן של ליאור מיארה .
יש פה פוטנציאל לשיר הזה העיבוד קצת מפוזר אבל סה”כ לא רע בכלל . הקול שלה הוא חצי מזרחי וחצי לא . אבל היא נתנה ביצוע לפנים.
גל שריג הדביק פזמון טוב מאוד ! ציון: 8.5

אלירן שם טוב חורף ראשון: הזמיר שהביא את הלהיט שירת חיי חוזר בסינגל חדש. שכתב יחד עם יונתן קלימי . יש פה לחן שונה ויפה. אבל הפזמון קצת נדוש עם המילים בואי….. בואי…. אבל סה”כ לא רע בכלל. העיבוד טוב!
ציון: 7.5

נתנאל ששוןמאוהבת: נתנאל ששון זמיר שיש לו קול משונה כזה. שיכול לשבת רק על שירים שקטים. אם בשירים הקודמים זה עבד לו . פה הוא ניסן לתת בלדה סטייל אין לי אותך של עדן בן זקן יותר לייט פחות כבד. אבל לא הלך לו ,בכלל המילים מפוזרות מלא קלישאות בשיר הזה . אי אפשר לזכור פזמון כזה וגם העיבוד דיי סתמי. והא חייב למנן סלסולים.
ציון: 5.5

שקד קוממי שמש שקרנית: אחרי יום בלי עבודה – ורומיאו מאוהב…. שקד קוממי בסינגל חדש בסגנון הדאנס. אבל הפעם פחות הלך לו. המילים מפוזרות . בעיקר בפזמון. גם העיבוד ככה ככה .מסוגל להרבה יותר ולא לחזור על אותו הטריק. נ.ב אנחנו כבר בחורף ולא בקיץ לכן בלדה הייתה בא טוב .
ציון: 6